sábado, 29 de agosto de 2020

Thomas - Sete Anos de Amor Incondicional (Seven Years of Unconditional Love)


Hoje eu venho homenagear meu amiguinho, que completou sete anos de uma convivência sem igual, comigo, esta semana.

Quando ele veio, quieto e assustado, não tinha ideia de como Thomas iria transformar a minha vida, mas posso garantir que foi amor à primeira vista.

Ele quase não mia e, quando o faz, é muito baixinho. Sua forma de comunicar está mais nos grandes olhos verdes, naquele jeito de me olhar... e como se aproxima, quando quer algo.

Não quero fazer um texto longo, porque não há necessidade de muitas palavras para transmitir o quanto ele é importante para mim. Basta uma imagem… uma imagem que diz muito.

Na foto, a tranquilidade e alegria dele, quando trouxe o tapete favorito da lavandaria. 


***


(Today I come to honor my little friend, who completed seven years of an unparalleled coexistence, with me, this week.

When he came, quiet and scared, I had no idea how Thomas was going to transform my life, but I can guarantee it was love at first sight.

He hardly meows, and when he does, he does it very low. His way of communicating is more with those big green eyes, in that way of looking at me... and how he comes closer to me, when he wants something.

I don't want to write a long text, because there is no need for many words to convey how important he is to me. Just an image is enough... an image that says a lot.

In the photo, his tranquility and joy, when I brought his favorite rug from the laundry.)


 

2 comentários:

  1. Lovely photo...he's such a cute guy in is quiet and sometimes mischievous ways :)

    I'm happy to have got to know him.

    ResponderEliminar